keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Neuvola rv 30+5



Kyllä mua pikkuusen meinas jännittää neuvoläkäynti. Nyt kun tuo turvotuski on lisääntyny huomattavasti niin se tuskin saa ainakaan vaakanumeroa tippumaan :')

Paino on nyt noussu n. 16 kg, hupsistaheijjaa. Samalla kaavalla mennään kun edellisten raskauksien kanssa että sillätavalla ei eroa. Sf-mitta on 30cm. RR 122/76, yllättävän korkialla on mitä oon tottunu mutta tällä painonnousulla ihmekkää jos paineetki kohoaa :D. Pissa oli puhdas muuten mutta leukosyytit oli vähän koholla. Maha on tosiaan valahtanu alas ja tyyppi majailee mahassa  raivotarjonnas niinkun on ollu jo monta viikkoa.



Lääkärineuvola varattu tammikuun lopulle, silloin on jo rv 37, hui. Katsotaan vauvan kokoa ultralla niin tietää minkäkokoinen möhkis sieltä on tulossa. Supistuksia tuloo iltaisin kun pääsöö rentoutumaan ja kestoltaan on 30 sekunnista- minuuttiin. Mä niin toivon että ne ei nyt lisäänny ennen joulua että saisin olla pystyssä ja normaalisti.






2 kommenttia:

  1. Mulla on seuraava neuvola heti joulun jälkeen sopivasti, voi sit joulupöydän piikkiin pistää painon nousun ;D Vaikka en kyllä siitä osaa jotenkin ressata, kun viimeksi opin ja näin että vaikka tulis enempikin niin kyllä ne lähtee kans ihan luonnostaan :) Kroppa kerää tarpeeseen sen mitä kerää. Mulla on alkanut olla myös aika reippaalti tuota turvotusta, siitä en tykkää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä tuota kannattaisi ressatakkaan. Mä en omaa näköäni ressaa mutta se ressaa jos vauva pääsee isoksi.. Nimittäin siitäkin on kokemusta :DD

      Poista